den andra för dagen


Trött, ändå är klockan bara tolv och det är fredag kväll. Men man blir väl det när man håller igång ... ska väl greja ganska mycket i morgon med! Försöka komma upp skapligt. Får väl se hur det går :)


Men det blir inget kalas för mig idag! Orkar inte och är inte sugen på att dricka idag. Bättre att ladda upp inför imorgon istället ;) Blev en kväll hos Madde med Leia. Trodde inte att jag skulle se henne för jag kom nog inte upp förens vid sju. Men sötnosen ville inte sova så hon gjorde oss sällskap till nio/tio

Sen slingade jag Maddes hår. Alltid kul att frächa upp håret. Skulle jag med behöva, men vet inte om jag vågar... Nu ligger jag ialf i sägen (bäddsoffan) och glor på teven. Är dock lite sur över att inte 3an, 5an eller Comedy Central fungerar !! Ingår inte det hos Bostadsbolagets kunder ??

Love.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0