fredagen & lördagen





I fredags så skulle jag och Malin ha filmkväll !! Eller vi hade det, kollade på två filmer, åt chips m. dipp, godis och cupcaces. Även Magnus kom förbi och tittade på film med oss.

Sen tio i tolv kom vi på att det skulle sitta fint med lite vin. Så Malin och jag drack nästan upp en box och sjöng Singstar (sjöng och spelade upp) ... och skrattade ihjäl oss :)




Lördagen började med ett dop. Hugos dop, sötaste killen :) Han fick hur mycket paket som helst fast så var vi ganska många med. 

Efter det åkte jag hem med päronen och inväntade mina små söta kusiner med fam. När de kom blev det att baka paj och när de var klara återstod det bara att svulla som aldrig förr !!

Gick vidare till Jossan och sen hamnade vi NewPort för en öl. Sen blev det efterfest, massa prat och en varm öl :) muma (?)

Love.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0