näst sista dagen


Nu är jag trött på den här flytten !! Tar aldrig slut och jag har alldeles för mycket grejer. Det blev 13kartonger, 3plastbakar (kommer två till), ×× antal ikea kassar och en del vanliga kassar.

Har fyllt ett helt förråd! Sofforna är hemma hos päronen (schäslongen ska säljas), den stora byrån är också hos päronen och en massa annat skit som 2st tv apparater, 2st tv bord, tv bänk är i pappas garage (ska säljas).

I lägenheten är det bara några grejer kvar på bänken i köket som ska bäras ut, sen ska mina nycklar lämnas in! Fiifaan vad gött det kommer bli :)

Måste ta tag i allt som är i den här lägenheten med. Får inte plast med mina kläder i garderoberna fick 2st och så har jag ju min ställning. Och vart ska jag göra av allt annat ???? Herreguud, ett problem försvinner och så får man helt plötsligt andra!

Love.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0