rätt eller fel sida


Nu har jag ätit en välförtjänt pizza hemma hos Magnus. Sen blev det att åka till "rätt sida av stan" (som kanske har blivit fel sida ?) för att sova i min övernattningslägenhet. Jag har alltså ingen egen lägenhet längre utan man kan säga att jag är hemlös, men har fått låna en lya tills jag kommer iväg till USA!

Har även skickat in min ansökan!!!! Ahh... nu får man bara hoppas på att det finns någon familj i USA som vill ha mig hos dem i ett år :) Har även fått tre referenser och de är verkligen guld värda och fina att läsa ♥ med dessa borde väl vilken familj som helst vilja ha mig?

Just de ... efter föra inlägget ringde det i telefonen, tror dock inte att de hade läst det eftersom att det var Mamma och Dennis som kom upp och hjälpte mig flytta. Sen kom även Pappa och körde! Bara kläder och "smått" kvar nu :)

Love.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0