trött på det här nu


Trött på det här nu !! Trött på att packa, packa allt i den här jävla lägenheten själv ... Helt fel i armar och rygg, men det är bara att bita ihop efter som att det är ju min skit och det är ju jag som ska flytta.

Får väl se om det blir att köra på grejer idag. Folk var vist inte så pigga på´t och så är de ju så himla snälla och åker iväg hela helgen med. Så då ska jag städa skiten själv och köra över mina kläder och så ... själv! För på tisdag ska jag lämna in nycklarna.

Inte nog med detta så har jag även pysslat med min sida till Aupair. Skulle skickat in den igår men hade vist läst lite fel så får hoppas att jag blir klar idag! Och mina naglar ser ut som skit, trasiga och knappt någon färg kvar. Men får väl ta det på lördag, för på lördag ska jag ut.

Love.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0