Allt jag vill ha är lite lalalala

Mamma ringde för en stund sen och frågade om jag kunde sova i huset i natt. Självklart, fast det är förstås lite läskigt att sova själv i hus. Och det blir långt hem i natt ;) men fick mat-pengar fört. Så idag blir det Sibylla !! 

Känner mig på riktigt bra humör idag. Kände det redan första gången jag vaknade :) I går blev det glögg premiär och julskinka premiär och i torsdags var det typ första lussebullen premiär. Så nu är jag redo för jul! Happyme

Bokade även in mig på en kryssning igår. Vi är tydligen 12pers som ska åka och jag känner typ hälften. Kommer bli så otroligt kul tror jag. Fylla á la Maria kör vi på då. Hoppas att veckan går fort...
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0