En måndag

Nu är min bil glad, den är varm och har ett nyladdat batteri. Älsklingen ville inte starta i morse ... så pappa och jag grejade lite efter jobbet. Får köpa ett nytt batteri när jag är inne i Linköping på torsdag!

Sen åkte jag och hämtade Anna, drog till solariet. Härligt med lite färg nu innan jul! Bara för att det är vinter ute behöver man ju inte smälta in i omgivningen? Solbränt ska det vara, dock känns det inte som att det tar så mycket.

Efter det åkte vi hem till Anna och fikade på massa god kakor och pratade alldeles för mycket. Blev så "till mig" att jag började sluddra :)) haha ... ja, vi får hoppas att det löser sig för mig med!

I morgon är sista arbetsdagen innan Jul för mig !!!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0