Pepparkakor och knäck

Nu har jag bakat massa pepparkakor och även målat med kristyr på dem !! Haha ... pappa och mamma fick också måla på några, men de ser föööör jävliga ut ;) sen så klädde pappa och jag granen. Efter det gjorde mamma och jag knäck! Så vi har pysslat för fullt på 17. Det gillas, blir mer julkänsla över det då.

I morgon blir det att gå upp skapligt för att åka in till Linköping och inhandla alla julklappar !! Ska det vara, så ska det vara en utmaning ... eller hur?

Nu blir det en sväng förbi Mcd på vägen hem, har inte ätit något ordentligt på hela dagen, förutom den otroligt goda räkmakan på morgonen. Hehe ... jag har redan bestämt mig för vad jag ska äta i morgon :) blir nog ingen tajt klänning för mig på juldagen ...
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0