26e december 2010

Är så himla hungrig !! Skulle köpa pommes igår, men det var sån jävla kö och folk som hade beställt sin mat fick vänta typ 30min innan de fick den. Så jag orkade inte vänta ... jag kunde ju ha gått till Sibylla först ?! Så nu håller jag på att dö medens jag fixar lite att tugga på, sen i kväll blir det kycklingkebab i bröd från Sibylla :)

Kvällen igår ... hm! Fick stå och vänta i en timma innan jag fick komma in. Under den tiden han Signe dra, så då blev det bara Hannah och jag kvar. Jag stod längst fram och tjatade tillslut in mig. Sen när jag ska betala fanns det ingen växel ?? Så Jennie fick lägga ut åt mig så länge, för de kunde ju bara växla en av våra 500 lappar! MUPP

Glömde skriva om en sak förut. Henrik´s fina välkomnande igår (precis när jag kommit in typ). haha! Jag står och dansar med dem, sen känner jag hur blöt jag blev på armarna och bröstet. Då har tydligen någon slagit till honom samtidigt som hade skulle dricka, och då fick jag allt över mig. JAG LUKTADE SPYA ... torkade av mig på Henke sen parfymerade jag mig.

Men väl inne hade jag det trevligt, gick runt och pratade med folk, dansade och plågade mig ute i kylan! Fick mig några skratt och jag är så otroligt glad över att jag tog det lugnt innan parken, så jag minns typ allt :)

Nu är det bara att börja tagga till Nyår. Då lovar jag att jag inte ska minnas ett skit dagen efter !!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0