En

Förstående: Absolut, försöker alltid förstå
Öppensinnad: Ja
Osäker: Ibland, i situationer jag inte känner mig bekväm med
Intressant: Alltid
Hungrig: Ja, som vanligt
Smart: Nja
Barnslig: Det är jag
Rolig: Jag skrattar åt mina egna skämt
Pratglad: Ibland för mkt
Frågvis: Frågar man inte får man inget veta
Ordningsam: På jobbet och försöker vara hemma
Hälsosam: Inte någon stans
Blyg: Mmm
Sentimental: Insidan
Lättförstådd: Absolut
Lätt uttråkad:
Ansvarsfull: När det behövs
Vegetarian: Kött är gött
Besatt: Av min älskade vän TEVEN
Arg: Sällan
Glad: Utsidan
Pålitlig: Det vill jag påstå
Laglig: Njae
Filosofisk: Sometimes when
Svår: Kanske
Positiv: Happyface
Lätt att förföra: haha ... hm, Nej?
Bra på att ge komplimanger: Blivit bättre (man måste visa vad folk betyder för en!)
Bra på att få komplimanger: Kastar bort
Kommentarer
Postat av: Madde - Mamma till Leia

Du är den bästa vän som finns <3

2010-11-21 @ 22:32:06
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Bockerud

det är du med gumman !

2010-11-21 @ 22:43:20
URL: http://bockerud.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0