Min torsdag

Blev en jätte bra dag :) fikade med Hannah och Jossan, sen kom även Pontus förbi. Slutade med att Hannah och jag satt kvar och pratade tills stan stängde! Efter det var det dags att åka bort till Alexandra och hämta mina skor som jag lämnade i lördags, blev även lite kaffe där :) Sen skulle jag hem, men i samma stund skickade Bubba meddelande, så det blev kaffe hos han med !! Super najs jhue :)

I morgon ska jag hämta ut mitt paket från HM, som jag inte han med idag. Sedan gå på arb. intervju och efter det fira in helgen med en pizza!
Kommentarer
Postat av: Signe

Låter awesome! Saknar dg <3

2010-11-12 @ 04:18:54
Postat av: Bockerud

Saknar dig med!!!!

2010-11-12 @ 12:25:08
URL: http://bockerud.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0