10e oktober 2010

Fortfarande trött! Jag lyckades ju bara sova i 1-2 timmar på natten innan vi åkte till Ullared. Men var rätt pigg och glad hela dagen ändå :) Hittade lite fint (tar det sen), och för Anna var det första gången, och om jag uppfattade rätt så kommer hon återvända! Sen sov jag gött påvägen hem i typ 2 1/2 timma.

När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och sedan göra ordning mig för att börja festa! Vi satt hemma hos Micke och drack innan vi drog till Linköping. Dansade och drack drink tills det var dags för mig att ta tåget hem (vägra åka taxi och vara vaken längre). Trodde jag skulle falla ihop på vägen hem, somnade som en stock!

Idag har jag vilat och nu på kvällen åkte jag bort till Signe ... hon åker ju till Norge i morgon och kommer inte hem förens i April :( hon kommer att vara mycket saknad !!

Nu blir det att fortsätta glo på film på teven :) Sov gött!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0