24e oktober 2010

Gårkvällen blev mycket lyckad. En bra förfest, men gott att äta, trevligt folk och alkohol. Sen åkte vi taxi in till Linköping (170kr per person +inträde på Harrys), råkade tydligen supa bort mina skor i taxin! Väl inne dansade vi bort hela kvällen tills det var dags för fyllekäk på BurgerKing (av alla ställen)! Fixade två bilar hem till efterfesten som slutade när bilden är upplagd. Var hemma 06:36 = det tog 20min att gå hem från Ica till lyan (tar 10min max annars).

Idag har jag inte vart så bakis som jag trodde att jag skulle bli (ville inte somna igår när jag kom hem för att jag trodde att jag skulle ha en hemsk bakfylla!). Men har ont i mina leder i händer, armbågar och axlar, fötterna ska vi inte prata om. Smärta efter skorna !!

Nu ska jag äta paaaaaaaj och dricka cola :)
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0