31e oktober 2010

Rockbrudar, en pudel och en svartrockare ;)


Blev en jätte trevlig kväll igår !! Kom till bror och Gussie vid sextiden igår kväll. Då öppnades första ölen och vi började göra i ordning oss. Bror fick en önskan uppföljd, genom att "tatuera" en dödskalle på min arm ... sen fick han även spreja håret svart på mig, dock tog färgen slut efter halva håret. Haha ... fick bli gråhårig.

Med sönderklippta leggings, spetslinne, tunika, "svart hår", mörka naglar, dödskalletattu och fejk piercingar så drog vi till Motala för att gå på halloweenfest. Riktigt trevligt och alla var så himla fina ;) Där var vi hela kvällen, drack, spelade spel och pratade!

Efter mycket om och men fick jag äntligen min soffa så jag kunde sova ordentligt! Fick bråka lite med bror innan, sen bråkade jag lite med Gussie när jag tyckte att hon skulle vakna och gå och lägga sig i sängen :) så jag kunde få sova i fred! 

På morgonen blev det frukost a lá Gussie = smoothie och kaffe. Efter det blev det en efterlängtad dusch och hemfärd.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0