Lördagen

Lyckad kväll igår !! Lagom mycket alkohol, trevligt folk och en bra utgång. Började hos Pontus (har dock lite svårt med minnet därifrån) och drack sedan vandrade jag bort till parken. Där det var riktigt bra (?) kommer inte ens ihåg om jag köpte något att dricka eller om jag var ute och rökte någon gång ... dansgolvet var helt enkelt för kul för att lämna! Bäst att passa på att dansa när det är drag, vet ju inte om det är lika bra nästa gång ;)

//det lönar sig att klaga ibland//

Väl hemma var jag så trött att jag somnade  sängen, sminkad, med hälften av kläderna fortfarande på, balkongdörren öppen, lampor som lös i hallen och toan, och full volym på teven! Så sov jag till åtta/nio i morse :) skapligt trött man är då.

Stort + till parken
litet - till mig och min käft
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0