13e oktober 2010

Halllllllå! Blev inte mycket av den här dagen. Kan ju sudda ut de senaste tre veckorna i mitt liv! Känner mig så himla raslös, men så fort jag rör på mig eller nått så känner jag hur orken försvinner :( Känns som att jag aldrig kommer få bli helt frisk?

Fördriver min tid med lite teve tittande. Idag var det ju dags för de pinsamma 5minuters dejterna i Bonde söker fru, tycker att det är jobbigt att titta ibland. Hur svårt kan det vara att fråga lite ?? Man får väl förbereda sig! 

Ooo så ringde Malin nyss :) (när jag satt här och skrev) Lovely! Men så berättar hon att hon troligtvis inte kommer kunna komma hem i jul. Signe är inte häller hemma i jul ju! KOM HEM NU! :(

Ursäkta för mitt sena och flummiga inlägg! See you later alligator ... eller nej, i morgon! God Natt
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0