12e september 2010

Sliten och trött !! Önskar att jag hade någon som kunde komma med en kycklingkebab till mig ... lär ju inte ta mig härifrån än på ett tag.

Känner mig lite smått mosad och öm? Kan bero på att folk var som galna igår! Herreguuuud säger jag bara. Dom var bra live men de började inte spela förrens vid tjugo i ett, och lurade ner oss till scenen vid ett genom att börja dunka massa musik. Jag fick plats på "andra raden" och stod och pratade med en brud om att vi skulle lyckas ta oss längst fram sen när de började spela. Dream on! Jag mer eller mindre kastades omkring när de började. 

Blev några pauser med vatten och sen stod vi lite längre bort ... Ska väl tacka Tom med för att han skjutsade in oss och hämtade ! :)
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0