Min andra röst

Det är svårt det här med riksdagsval !! Finns både bra och dåliga grejer med alla partier och det är svårt att hänga med i alla frågor och ställningar. Har ändå försökt hänga med genom att glutta på Debatten (tv prog. på 4an)

Men den här gången röstade jag inte på ett parti för att det är bra för mig utan för att det är bra för många nära och kära runt omkring mig! För mig som person spelar inte det så jätte stor roll, då jag inte blivit påverkad av bytet vi gjorde förra valet! Men man ska tänka på de man har runt omkring sig !!
Kommentarer
Postat av: Anabananaaaa

Bra reflekterat. Men visst är det här med val intressant?! :)

2010-09-19 @ 23:48:26
URL: http://highten.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0