Rösten

Idag har jag kunnat prata :) skönt! fast jag har ändå viskat ibland av vana!!
Tror det var det värsta inom heshet jag har vart med om och hört! Tappade den på fredagskvällen, men då kunde jag "kämpa" fram lite röst. Men när jag vaknade här på lördagen fick jag inte fram ett ljud och jag kunde inte prata på hela dagen utan fick viska ... blev lycklig på krogen (alkohol är alltid bra) igår när jag märkte att jag fick fram ord (som på fredagen). Idag har det vart okej, men känner att rösten är trött.

Läste lite om det och det har nog med att jag har vart förkyld hela veckan och så rökte jag i fredags. Tydligen inte en bra kombo just då !! Så nu har jag slutat röka (stödjer min vän Pontus som också ska försöka sluta)!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0