27e april 2011

Tre timmars frihet innan sömn då :) gick upp kl 09:15 i morse och var på jobbet innan 7. Riktigt bra jobbat, var ju inte mycket värre än vanligt, bara man reser på sig går det ju bra och det är ju alltid det som är svårt ;)

Nu har jag typ bara en timma kvar av mina åtta som vi skulle få ihop den här veckan och det tar jag i morgon !! Sen ska jag bara ta det lugnt och ligga i soffan. Det är jag verkligen värd :)

Var ju på Zumba igår med. Trots en hård dag som började med illamående och huvudvärk. Sen när jag slutade kände jag mig nästan febrig men gav mig faaanpå att jag skulle träna, o sen mådde jag tipptopp.

Mycket mer kul händer inte just nu när det enda jag gör är att jobba ....
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0