Mobilprat

Ringde och pratade med Harrys nyss. Det är tydligen många som har ringt och frågat efter sina mobiltelefoner. Men de hade inte städat klart än så i morgon lunch/eftermiddag skulle jag återkomma. Hur lång tid ska det ta att städa??

Jag har även pratat med folket på tre. Jag hade lyckats spärra sim-kortet i lördags och om inte de hittar mobilen tills i morgon ska jag spärra den med (skulle vilja gör det nu, men träligt OM jag får tillbaka den) !! Himla bra att de kan göra sånt.

Längtar som faaan tills på lördag. För då ska jag stå utanför butiken när de öppnar och hämta ut en ny älskling. Ska nog allt unna mig något fint!

Ska även in och ta ut mina telefonlistor från året. Så jag kan kolla igenom lite nummer …

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0