9e augusti 2011

Hatar att klaga, men det tänker jag faaen göra ändå. Det är ju frivilligt att läsa ;)
Tror att jag har vart med om min första nackspärr (eller vad man nu säger). Började känna det redan igår kväll när jag körde hem från M-klubben, sen blev det bara värre hela dagen! Hoppas att jag kan röra på huvudet i morgon. Ajaaj … Lider även av träningsvärk sedan fotbollen vi spelade på fyllan i lördags.

Blev ju måndagsklubben igår med !! Tredje gången gillt. Denna gången körde jag och var nykter, men hade as kul ändå. Blev förvånad över att det fortfarande var ganska mycket folk som var ute? Själv hängde jag mest på dansgolvet med mina snyggingar Signe & Hannah, och killarna förståss.

Kom på förut att jag kommer ha en helt ensam lördag nu i helgen! Det gillas, så då blir det nog att åka ner till Hemmakväll och hitta några roliga filmer att se :)

Nu är det dags att sova, GodNatt

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0