2011 december 25

Bästa dagen i Amerika :) hehe ... barnen väntade med att väcka mig tills deras föreldrar nästan var redo, så fick gå upp vid åtta idag. Vi började att öppna presenter vid lite efter åtta. Barnen fick många fina paket, de öppnade ett varannan gång, sen fick jag öppna mina (och ja, jag fick paket från dem ... lite för många), jag hade även mitt paket från min familj att öppna ♥

När vi var klara med det Skypade jag med min familj, och båda familjerna hälsade på varandra. Vi pratade länge om mycket. Nu har jag äntligen en svensk bok att läsa igen :) hehe

Nu ska jag mysa vidare i min pjamas innan det är dags att göra i ordning sig för kvällen. Vi ska ha en liten middag här ikväll. Så skönt att inte behöva åka någonstans.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0