Christmas Eve Eve

Nu är allt klart inör julen här :) de sista julklapparna är inslagna och jag har skrivit namn på mina julklappar. Det har även "bakats" massor här hemma idag. Mumsigt, längtar efter att få prova allt. Åt massa smet förut (en delikatess enligt mig).

Innan barnen gick och la sig fick jag både en kram och en puss på kinden av Dom och en kram av Alex ♥ så himla gulliga dom är! Har även sett att det fins paket i min julstrumpa, haha, eller jag råkade gå ner när Dad stod och försökte få ner det i strumpan :D yeeeey jag får öppna julklappar!

Nu är det bäst att krypa ner i sängen och sova för i morgon åker vi iväg vid elva mot New York. Blir att fira lite jul med Mam´s släkt i morgon. Blir första gången jag träffar dem!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0