Raisins and Saffron


Blev att jobba hela kvällen idag. Men det gör inte så mycket, jag är väldigt trött och det känns som att en förkylning är påväg att hälsa på. Så det är lika bra att stanna inne :) Imorgon blir det också en lång dag, får se om jag åker till Starbucks eller inte. Det är ju så himla trevligt, men jag vill verkligen ha lite Lucia mys här hemma.

Ska ge mig på att baka lussekatter i morgon. Måste bara köpa russin och saffran först. Men dad skulle kolla i två affärer till i morgon bitti när han är påväg hem från sitt jobb. Jag har tänkt att bjuda på pepparkakor, lussebullar och glögg på kvällen. Hoppas att det blir bra!

Dock måste jag lösa mitt Spotify problem ... man kan tydligen inte använda Spotify i ett annat land med är 12 dagar. Jag kan ju inte leva på Youtube och deras musik i ett år ??! Får dela med mig av mitt svenska banknummer verkar det som. För vi måste ju ha jul-musik i morgon :D
Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Jag har samma problem.. Be bara någon hemma i Sverige loga in på ditt använderkonto på Spotify och be den spela en låt eller två hemma. Sedan funkar Spotify i 12 dagar igen.. Så brukar jag göra i alla fall :-)

2011-12-13 @ 04:25:01
URL: http://josefine.webblogg.se/
Postat av: Maria

Tack !! Verkligen ett jätte bra tips. Får prova om tre månader :)

2011-12-21 @ 15:44:13


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0