Road 60

Då tar man Road 80 East och rullar åt New York ... fast den här gången till Ikea som låg i Paramus.

Jag vet inte vad det är, men jag tycker verkligen om att köra bil, själv, med min musik, hur högt jag vill :) jag körde inte fel en enda gång :D

Nu har jag även blivit van med tre vägbanor på motorvägen ;) älskart! Fast man känner sig lite liten när det helt plötsligt blir åtta stycken ... Ikea butiken var väldigt stor och hade ett stort utbud. De hade mer grejer än vad jag har sett hemma i Sverige. Dock var det väldigt utplockat på mat-avdelningen, men min SISTA julklapp är nu klar!

På vägen hem körde jag, och jag tror fortfarande att det var 55mph, men alla låg i 70 ... sen helt plötsligt kör vi förbi en polisbil som står vid vägen och spanar ... men ingen brydde sig och vi fortsatte att köra lite för fort ?? Aja

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0