6e februari 2010

Vilken lång dag! Fick iallafall en lugn start med två filmer, först sågs Spy kids och sen Paranoia activity 2 (måste se första filmen!) ... sen däckade jag och sov bort eftermiddagen :) är så himla nöjd över att jag hade handlat hem lite gott tills idag. Men sen blev jag lite irriterad när jag skulle ner till Sibylla för att förgylla min dag, för då startade inte min bil, så jag gick hem och snodde päronens som jag tänker ha tills pappa och jag åker till Linköping och köper ett nytt batteri!

Nu är jag väldigt nöjd och mätt :) har även bokat in mig på ett pass på onsdag och i morgon står jag som reserv på två pass ... Det var helt klart en mycket lyckad kväll i går med föresten !! Tack grabbar
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0