Stammis!

Hahaa ... va faaan ? Var på time och hämtade ut mitt paket förut, och då frågade han ju om leg så han kunde lösa ut paketet. Sen bad han om ursäkt, för han kände ju ingen mig (brukar hämta ut paket där) men påpekade att han var tvungen. Why ?? Varför måste jag bli stammis överallt? Och varför kommer dem ihåg mig?

Den otroligt pinsamma Stammislistan
Statoil (när det fans och jag bodde granne med dem) - Marlboro light, och ofta blev det paketuthämtning och köp av fransk hotdog
Lundbyhallen (förr, när jag tyckte att jag hade råd) - Frukost
Zebban - Smirnoff ice
Sibylla - Kycklingkebab och så mina feferoni
Valentino - Palermo
Time - Paket

Som ni kanske märker så handlar det mycket om mat ... kläder, cigg, sprit men nu lägger jag även pengar på gymmet, så det väger ju upp det hela lite ;)
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0