2010 - 2011

Ny dag, Ny vecka, Nytt år :)
Dagen igår var riktigt bra. Vi var några stycken som var hemma hos Alexandra, där fick vi tre-rätters som Magnus hade slitigt med i två dagar. Herre vad gott det var !! Efter maten hamnade jag i mat-koma och dog en liten stund. Sen piggnade jag till igen och skålade in det nya året, samt kollade på alla fyrverkerier från balkongen. Sen så drog jag vidare upp till Erik och hälsade Gott Nytt, efter det vandrade några av oss hem till Hannah & Alex. Men jag var inte där så länge. Slog i som attan på stationen, flög i trappan och dunka i huvudet ... men jag överlevde! Idag mår jag toppen, mest för att jag aldrig blev så full igår.

Jag fick helt klart en mycket bra bra start på det nya året ;)

Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0