Kom hem

Jag döör. Kan knappt röra på mig, rösten är borta, halsen gör fortfarande ont och huvudet dunkar ... kan febern vara kommen igen ?? Valde att stanna hemma idag, får se hur det går i natt (om jag får sova alltså). Kom ialf på att jag har massa gamla bilder på datorn på nyinköpta läckerheter, så lägger nog upp dem här sen! Så ni inte enbart behöver läsa om mitt klagande.

Något annat mycket jobbigare är att min lilla Signe har lämnat Sverige för Norge igen :( tycker inte om det beslutet. Vem ska jag nu prata med om mitt drama och dricka alldeles för mycket alkohol med? Du är redan saknad min vän ♥
Kommentarer
Postat av: signe

saknar dig med maria! vi tar igen alla galna fyllor i vår och dina draman hoppas jag att jag blir uppdaterad om ändå! :)

2011-01-11 @ 00:45:57


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0