24e juli 2011

Hej Hej :)
Idag på förmiddagen mådde jag som jag ... inte förtjänade!
Har haft en jätte härlig helg med utgångar och lagom mycket alkohol. Allt började i fredags hemma hos Ena med ett gäng goa människor. Sen blev det taxi i till Linköping och utgång på harrys. Det var värkligen dåligt med folk ute, men ändå hade jag skit kul!

Lördagen spenderades först hemma, tog det lugnt och skönt. Sen blev det så att jag åke in till Linköping och hängde på en uteservering och drack vin o skumpa med Alex. Sen vandrade vi vidare till Harrys, men jag var inte alls pepp på dans egentligen. Ville helst sätta mig på en uteservering igen eller åka hem.

Tillslut åke vi hem. Dock slutade det inte så kul, blev avslängda utanför bibloteket??! Ska aldrig mer åka ärlig taxi!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0