12e juni 2011

Vilken helg :)
Fredagen började med personalmiddag hos våran fd Chef. Jätte trevligt och massa god mat :) sen vandrade jag bort till Magnus för att hälsa på grabbarna och framförallt Jimmy som var hemma !! Sen gick vi ner till stan, jag hamnade först på Newport där Lisa, Ida och Abbe var ... sen gick jag vidare bort till Vattenhålet där Micke var DJ för kvällen. På nattkvisten hängde jag och Signe på efterfest tills vi drog hem till henne och sov :)

Lördagen
började göddit med massa pommes på PizzaKing med Signe, Jossan och Lantz. Efter det var det bara att åka hem och sova ut, äta hemma hos päronen och sen göra sig fin för kvällen.
Gick bort till Pernilla på förfest med Alexandra och ett gäng tjejer :) mycket trevligt! Sen blev jag upphämtad av Ena som kom fårn jobbet så vi hängde lite innan det var dags att bege sig bort till Magnus för att åka med i Taxin in till Linköping. 12 personer från Mjölby invaderade Harrys/Sliver den kvällen/natten :)

Nu är det dags för sömn och imorgon är det dags igen ...
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0