19e juni 2011

Då var nästan söndagen slut :(
Men i morgon ska det faktiskt bli en ganska kul dag på jobbet! Kommer nämligen tre sommarjobbare som jag och Lisa ska ta hand om hela sommaren !! Hoppas att det är riktigt trevliga människor :)

Helgen har vart både lång och kort. Bodde i en bil i typ 22timmar ... var så himla mycket folk så var 1 1/2 timmas kö till färjorna. Men det är alltid trevligt att komma iväg, och umgås med pappa lite.

När jag väl var hemma så var det bara att frächa upp mig sen blev jag hämtad av Alexandra för att partaya lite med henne och Pernilla, sen hamnade vi hos Magnus tills det blev dags att åka in till Linköping.

Kom hem lite senare än väntat, men det var det värt ... sov gött kan jag lova efter att vart vaken från fredag morgon till lördag (söndag) natt. 24 + 18 timmar, kan det verklig stämma? Så trött var jag ändå inte ...

Nu är det läggdags ialf. Hoppas på att jag hittar rösten tills imrogon, för den fick jag aldrig tillbaka efter att jag tappade den inne i Linköping igår. Mamma tyckte väl mer eller mindre att jag ska stanna hemma, men det vill jag inte !!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0