6e juni (3-5 juni) 2011

As arg över att inga av min MMS inlägg har kommit fram !! Så får väl sammanfatta helgen här och nu ist.



I fredags åkte jag, Magnus, Micke och Henrik upp till Stockholm för att bo på hotell hela helgen och gå på Summerburst på lördagen :)

Börja köra första delen av sträckan, till Nyköpingsbro. Där bytte vi förare till Micke, satt livrädd resten av resan ... Micke körde som en biltjuv med noll koll :)) men fram kom i och det är ju huvudsaken! Checkade in på hotellet och bara njöt av att vara framme.

Sen gav vi oss ut på mat-jakt (dock gick vi en väldigt pimsan omväg, tar det sen) och hamnade till sist på Friday´s där jag mumsade i min en stor köttbit. Efter det gick vi runt och kollade lite och åkte hem tidigt ... för att vara pigga och glada dagen efter.

Lördagen, i alla fall morgonen var en pina för mig! Råkade bli as bakis på 4-6 öl ?? Va fan hände ?? Aja, jag piggnade till efter en dusch, så då begav jag mig ut för att hitta pojkarna. Då fick jag reda på att om man tar höger ut från hotellet och går 5 meter så ÄR man på Drottningsgatan ... as peppt !!

Shoppade lite och sen blev det mat på Pizza-Hut, yum yum :) för att senare stressa hem och börja dricka och komma in i rätt stämning för kvällens gödd.

När promenaden till Stadion var klar efter Mickes "helt normala" high fiveande ... MED ALLA! Fick vi en alldeles egen fan-club och sen var festen igång!

Hoppade i hela 6 timmar och det svider än idag kan jag lova. Hamnade även på en krog med några människor efter Summerburst, fick en göddig stämpel därifrån där det stod Fuskare ??

aja, mådde i alla fall as bra på Söndagen och åt massa god hotellfrukost och körde sedan alla trötta pojkar hem till Mjölby!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0