Det är mycket just nu

I morse fick jag äntligen tid att svara på mejlen familjen i Atlanta hade skickat mig - de vart nog glada att höra från mig då de trodde att jag hade dissat dem.

Så idag har jag pratat i telefon med pappan. Det är allt lite jobbigt när man blir skakis och ska försöka komma på saker att säga för att man ska låta lika intresserad som man är. Det är ju ändå dom som väljer om de vill ha mig eller inte.

Har har även mejlat med Eva, deras nuvarande Aupair och vi har bestämt att prata på Skype någon dag i veckan. Tror jag tar det på torsdag !! Känns väldigt skönt att även ha henne att prata med.

Mamman i familjen kommer säkert att ringa någon dag i veckan med, känns som att jag borde börja göra ett lager med frågor till dem alla ??

By the way, familjen i Atlanta har alllllt :)
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0