Tredje av tre :)

Herre vilken dag :) började med massa jobb, har vart helt inne i saker som jag inte kan. Jag ska tydligen vara bra på E1 ?? Sen drog vi till Blåvik-Torpön och åt massa gott, firade att våran Abbe har fått ett nytt jobb och sen såg vi på när några av arbetskamraternas barn gick höjdbanan!

Jag körde till Blåvik, när jag precis hade lagt på samtalet med pappa så ringer en Aupair familj !! Så Lisa, Abbe och Abbes barn fick sitta tysta och lysna på mig ett bra tag tills samtalet bröts pågrund av att dålig täckning i skogen ...

Sen i Mjölby ringde jag Signe och körde henne och Jossan till Hagaparken och efter det drog Signe och jag upp till Bobby. Nu är hon på vattenhålet och jag ligger i sägen :) det är ju trots allt en dag i morgon med.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0