26e juni 2011

Vilka dagar !! Samtidigt som att jag tycker att det är underbart att de är över, så har det vart en underbar resa. Jag, Pontus, Erik, Robin och Joakim har tillbringat 2011s midsommar i en två-våningsstuga i Västervik.

Vi åkte ner på torsdagseftermiddagen och var framme vid 6 tiden (?) då började vi skåla in sommaren :) blev lite grillad korv och sen en tidig sänggång för tre av oss. Dock blev det ingen sömn för mig förens vid 6 tiden på morgonen då jag fick utstå en massa tjat och snarkningar tills vårt hus hade efterfest mellan 4-5 på natten, helt underbart!

Fredagen
började vi vid 10 tiden alla redan, sedan blev det åka och hyra cykel och utforska campingen lite. Vi blev även bjudna på tårta av en jätte snäll familj. Efter det drog vi hem och grillade och snapsade lite, sen en powernap :) efter det var vi igång igen till natten ...

I lördags hängde vi med våra grannar och spelade öl-pong :) (eller var det kanske i fredags??!!) sen blev det först ett restaurangbesök och efter det mer cykelhyrning. Jag lämnade då boysen och hängde med ett gäng brudar på cykeltur i spöregn !! Blev skapligt blöt och smutsig ... sen någon gång orkade inte jag med mina boys så jag begav mig till några i en stuga lite längre bort (hade hälsat på redan kvällen innan) och hängde med dem hela lördagskvällen. Blev mer restaurangbesök, denna gången i stan, sen hängde vi på en klippa ... dock ganska lungt för min del den kvällen.

Idag har vi bara städat, ätit på samma restaurang som jag gjorde kvällen innan och sen har jag kört dem hem :)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Följas åt via bloglovin?

btw fin blogg! :)

2011-06-27 @ 22:07:59
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0