En ismaskin

Ny duschad, trött occh smått hungrig, ungefär som vanligt alltså ;) blev en sväng in till Linköping idag med. Hannah skulle byta ett par byxor och jag letade efter födelsedagspresent till pappa. Även jag hittade ett par nya jobb-skor och en efterlängtad skjorta!

Haha ... sen påvägen hem fick vi svar på varför jag fort. farande är singel. Blir ju hel till mig när jag pratar om visa människor, men så gör jag ALLTID bort mig (vilket resulterar i att deras nummer försvinner ur min mobil) annars är jag för feg eller helt enkelt bara drar och slutar höra av mig pågrund av osäkerhet.

Nu blev ni allt nyfikna va? hehe ... ja, det är bara att läsa. Möjligtvis lite jobbigt men inte så intressant. Men jag måste skärpa mg ... ehh God Natt mina sötnosar ♥
Kommentarer
Postat av: hannah

hahaha sitter och skrattar för mig.

"nae, blev för efter hängsen"

haha så jävla skön du är! Älskar att du är singel!! :D du är klockren!

2011-03-02 @ 00:49:31
Postat av: bockebrud

haha ... ja, jag kommer aldrig lyckas övertala någon till att bli tillsammans med mig :))

2011-03-02 @ 21:11:29


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0