Inte ens reklam

Fan va gött det var att sätta sig i sängen :) jobbat, sen åkte jag till gymet direkt, efter det åkte jag till Madde. Men det blev tyvärr inte så långvarit, var ju tvungen att störa grannarna med min 22:00 dusch! Helt död var jag efter Afron, tog verkligen i. Kan bero på att jag fick så längst fram i mitten ... men lika kul som vanligt.


Vet ni vad jag kom på, på jobbet idag? Att jag aldrig ser på tv längre. Teven som var min fd bästa vän! Ser faan inte ens reklam längre :( hade totalt missat att Desperate housewives och Greys anatomy hade börjat. Hur hände det ??

Dem på jobbet tyckte att jag hade fått ett bättre liv för att jag trännar eller umgås med folk istället, själv vet jag inte om jag håller med. Fast min käre vän håller mig självklart sällskap om nätterna, fast då sover jag ju ...

aja ...

I morgon gör vi vad vi vill ;) fööööör dååå är det freeeeedag !!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0