Maaalin

Igår gick jag och Malin ner till Zebban och patade ut, i 2 1/2 timma :) jag tog en kaffe och en öl, Malin drack en big apple. På vägen hem tog vi en sväng genom stan och kollade lite, var rätt dött så vi var hemma vid ett och jag somnade som en sten!

Gött att vakna upp skapligt och må skit bra, fixade iordning lite här hemma innan jag drog bort till päronen. Vid sex hämtade jag upp Malin och vi åkte bort för att se BT finalen i hockeyn. Har inte en aning om jag kännde någon som spelade då det är omöjligt att se med de där hjälmarna ... blev en fika på Mcd innan vi drog till Magnus och spnderade kvällen. 

I morgon åker hon hem igen ... :( det är trevligt så länge det varar, nu får jag väl börja peppa till Signes hemgång?!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Do it! ;)

2011-03-21 @ 15:12:25


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0