1a maj 2011

Vilken helg :) och en alltid så underhållande och givande söndsg!
I fredags mötte jag upp Signe och tog ett glas vitt i solen. Underbart att den tjejen är hemma! Sen gick vi upp till Hannahs lya !! Där blev det fylla, iallafall för lilla mig som lyckades få i mig lite för mycket. haha ... himla trevlig kväll/natt/morgon. 

Sen blev det ju lördag och Valborg. Åkte hem till Magnus och sedan gick vi upp till Henrik. Blev en rätt lugn kväll ... eller lugnare än fredagen. Trots det mådde jag riktigt dåligt idag ... aja, nykter helg nästa! någon som är med ??
Kommentarer
Postat av: Signe

I'm in! ;) tror hannah är påt' också.

2011-05-02 @ 14:36:58
Postat av: bockebrud

tack för erat stöd :)

2011-05-02 @ 22:37:49
URL: http://bockerud.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0