2011 november 08

Här är klockan nio på kvällen :)
Vi har haft skoldag mellan 8-18, med massa information, dock inte så jätte intressant och lite smått tråkigt. Men vi har raster ganska ofta och då passar jag på att hänga med tjejerna som jag flög hit tillsammans :)

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag gick upp vid klockan kvart i fem. Blev bara tre timmars sömn den natten pågrund av att pakningen tog så himla lång tid och sen var jag tvungen att duscha mitt i natten.
Efter lite panik över att vi hamnade i kö påvägen till Arlanda så var vi äntligen frame och jag checkade in min väska och växlade till lite dollar. Då var det dags att krama päronen för sista gången på ett halvår typ :´(
Sedan vandrade jag bort till min gate, där hittade jag tre andra Aupairer! Då lättade allt :) fick även reda på att jag skulle sitta med en tjej på båda flygen.

Flyget till England/London gick väldigt fort. Har kommir på att jag verkligen gillar att flyga gplatsen fter de här turerna. Vi fick lite mat och dricka. Sen hängde vi på flygplatsen i London i tre timmar innan vårat nästa flyg gick.

På flyget till USA/New York hade vi massa filmer (nya) att välja på. Jag kollade på Smurfarna och Friends with benefits och ett avsnitt av Simpson. Även tre omgångar med mat och lite vin gick ner ;)
Dock blev tjejen jag satt med jätte dålig på flyget, det slutade väl med att vi fyra blev eskoterade ut ur flygplatsen av fyra as snälla poliser. Vi fick så i en egen passkontrollskö och allt! Jätte skönt.

Väl på skolan ville vi inget annat än att sova, men då skulle vi sitta och prata med varandra samt äta pizza. Men sen var jag och en tjejerna naturligtvis tvungna att sätta oss vid varsin dator :) däckade gött sen kan jag lova !!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0