2011 november 10


Efter att lektionerna slutade idag vid 12:45 så åkte vi in till New York, City. Vaaaaad ska jag säga? Vad faaaen har jag gjort i 24år (-1år i Alvesta) i Mjölby? Här vill jag bo :) det är så himla fint, staden har allt, förutom mina älskade vänner <3 Det är tur att jag ska bo i NJ, så att jag inte har så långt tillbaka till denna underbara stad. Hoppas att ni där hemma i Sverige blir lite avundsjuka nu ;)

I morgon ska jag åka till min familj. Kommer troligtvis dö av nervositet på bussen ... men antar att även de kommer att vara nervösa för att ha mig i deras hem. haha ... det skulle jag vara i alla fall :P
Nu vill man helt plötsligt inte lämna skolan, här känner man ju många och har hunnit skaffa vänner. Vi är 73st Aupairer totalt här på skolan, vilket är ganska litet, men det beror på lågsesongen. Men det ska bli Awsome att så sova i en förhoppningsvis mjuk och skön säng :))
Kommentarer
Postat av: Rose-Marires pöjk

Fusk! Men kul för dig såklart.. :-)

2011-11-13 @ 09:11:46
Postat av: Anonym

Ja lite avis blir man allt! :D men fan så kul att du kommit iväg!

2011-11-13 @ 11:52:24
Postat av: Maria

Rose-Maries pojk: Det är inget fusk :) bara att du söker som Aupair du med !!

2011-11-13 @ 15:42:28
Postat av: Maria

Jag är med glad att jag kom iväg :D

2011-11-13 @ 15:43:04
Postat av: Emma

Maria!! Jag är sâ avundsjuk och tycker du är sà grymt modig som âker iväg till USA helt själv!! Hoppas allt blir bra =) puss frân Barcelona

2011-11-13 @ 21:43:31
Postat av: Maria

Tack Emma !! Ja, det är verkligen ett ställe man måste se. Du får väl komma och hälsa på ;)

2011-11-13 @ 23:55:02


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0