2011 november 09

Ser att klockan är 05:04 svensktd, helt sjukt med 6 timmars skillnad. Jag sitter på andra sidan av jordklotet typ, and I kinda like it :) lider inte av hemsjukan än ialf. Vi har haft några som mått lite dåligt över det, men vi har så mycket att göra hela dagarna så man hinner inte tänka.

Vi börjar med frukost 07-08
Lektion 08:15 - 12:00 (med 30min rast 10:00-10:30)
Lunch 12-13
Lektioner 13-18 (med 30min rast 16:00-16:30)
Middag 19-20

Idag hade vi även
Sing along (alla länder sjöng en barnlåt på deras språk) och Safty (det kom en as skön polis och pratade med oss). Sen har det även pågått en godis-grej. Att man fick dela med sig av sitt lands godis om man hade, så fick vi andra prova. hehe ... men jag och Sofia rockade lite rockring istället, sen drog Helena och jag mot duschen. Man vill ju lukta gott i New York i morgon ;)

Nu måste jag sova! Puss ♥

(jag kommer skriva det datumet det är när jag gör mina inlägg, bara så ni vet :)
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0