First day finished

Alex kom hem vid tre tiden och vi tillsammans med dad åkte och hämnade Dom vid bussen halv fyra. När vi kom hem var det dags för läxläsning ... hm, hoppas att det går smidigare i morgon :) sen var det dags för mig att göra debut i köket! Fick beröm, fast än så länge lagar jag efter mam´s noteringar. Efter det skickade jag iväg dem en efter en till duschen. Efter sex kom mam hem och jag tror allt att jag såg en lättnad av att allt redan var klart !! Känns skönt att man gör nytta i en familjs liv.

Haha ... fick köra när vi skulle hämta Dom idag. Baren tyckte att det var jätte kul :D dock tyckte jag att det var minde kul när jag skulle baka upp på deras uppfart! Min familj bor på toppen av en kulle? Jag vet inte hur jag ska beskriva det, men det är väldigt branta backar till deras hus (många värre än min fd mördarbacke till vattugatan) och deras uppfart är typ som den. Fick kärringstopp ett par gånger innan jag hamnade på plats, tur att resten av bilarna är auto!
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0