Hope you will love me even as thick

Klockan 06 rullade våran bil plus två andra mot New York City !! Vi var framme innan sju och gick till ett väl utvalt ställe ... folk hade nog vaktat platser hela natten för det låg filtar med folk lite här och där. Två timmar senare började den årliga paraden, fast den kom inte till oss förens 09:30 typ. Det var helt amazing :D jag har runt 500 bilder från hela dagen. Det var musikkårer från alla stater, massa fina vagnar och massa otroliga ballonger. Jag är så himla glad för att jag fick chansen att uppleva detta! Åhhh ... my family har aldrig åkt in på detta förut utan har alltid sett det på tv. Men i år gjorde dom det för min skull ♥

När vi var klara i New york åkte vi bara hem och vände för att fira Thanksgiving hos Dads syster. Det var så mycket god mat och jag åt tills det inte gick ner mer. Sen lekte vi ett ordspel och sedan körde vi ett bingo spel :) under hela kvällen hade vi även ord på våra ryggar som vi försökt lita ut var de var för några, genom att ställa ja/nej frågor.

Nu ska jag däcka, är så mätt och trött! Puss
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0