I've talked to my family

Idag gick det mycket bättre att Skypa med min kära familj :) vi pratade i över en timma. Skönt att hinna med sånt på förmiddagen, blev innan lunch idag. Får väl se när det blir nästa gång! Cultural Care tippar om att man inte ska prata med sin familj förens man har bott i USA mins två veckor. För att man kan få mer hemlängtan.

Men det beror nog på hur "mogen" man är och så, jag har ju även bott hemifrån sedan jag var nitton och även i en annan stad, två timmar hemifrån. Så jag har det nog lite lättare än andra kan jag tänka mig! Sen säger inte jag att jag kommer klara mig från ett samanrott, det märks.

Hann även man att gå ut lite idag. Den här staden är tydligen inte gjord för gångare, då de inte har en ända trottoar! Men jag hittade ett nagelställe som jag har tänkt att besöka någon dag :) alla mina naglar gick sönder förra veckan och jag har inga andra nagelgrejer än en fil med mig :P

Sen hämtade vi barnen och körde dem till en kyrkskola. Då åkte dad och jag för att kolla på en navigator till mig (?) jag hittar ju inte här och vågar inte ge mig ut i bilen själv, ifall jag inte hittar hem. Dad vill verkligen att jag ska ge mig ut i den stora världen själv :))
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0