My LCC called

Susan ringde min familj och pratade med Mum, sen fick även jag prata med henne. En LCC är den person som jag kontaktar om jag behöver få reda på något eller om jag får problem med min familj.

En LCC samordnar även alla Aupair'er i samma område och hittar på saker varje månad :) En normal grupp brukar vara 7-9 personer, men min är tydligen på 30 personer! Me like :))

Hon sa även att jag har tur som är min familjs första Aupair då de alltid kommer att minas mig ;) får hoppas att de kommer minas mig på ett bra sätt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman!

Kul att följa dig i bloggen..=) verkar som du trivs bra..=)

KRAM!!!

2011-11-14 @ 12:55:38
Postat av: bockebrud

Heej gumman :)

Vad kul att höra! Ja, jag trivs faktiskt himlans bra med min familj.Puss&Kram

2011-11-14 @ 19:00:47
URL: http://bockerud.blogg.se/


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0