My new home

Nu har jag lidit av känslan "Vad faaen håller jag på med?" två gånger den här veckan. Men idag var det inte alls lika jobbigt. Fick en klump i halsen när jag hade kramat mina vänner och satte mig på bussen. Jag har ju inte pratat så mycket med dem som också ska bo här i NJ. Men efter ett tag var nervositeten borta och jag blev så trött att jag nästan somnade. 

När vi kom fram var min familj den ända som var där. Kännde igen dem så fort bussen svängde :) familjen är precis som jag hade tänkt mig !! Dom är jätte snälla och på måndag börjar det håra arbetslivet igen.

Idag tog vi hem Kinesmat och sedan gick vi på bio :D

Min Samsung och Iphone


Fick för övrigt en ny mobil av familjen idag, Dad och jag gick och hämnade ut en mobil som nu ingår i deras familje-abonemang (kunde tydligen inte använda din Ena, men tack endå :).

Huset är inte så stort, utan nästan som det jag bor i hemma i Mjölby, fast lite större såklart. Men när jag såg mitt rum blev jag väldigt glad, de har bäddat så himla fint. Har också märkt att man inte alls har samma saker i sängen här som hemma.
Kommentarer


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0