New Year


Yeeeeeeey !!
Vet ni vart jag ska fira Nyår ??
Jag och tre andra svenska Au pair tjejer bokade precis ett fyrbäddsrum i New York City, Manhattan. Vi fyra kommer att bo på hotellet från fredag till söndag och jag hoppas på att det blir ett väldigt lyckat nyår! Mina förväntningar är redan höga.

Om det finns någon där ute som har några tips på vad vi ska göra dessa dagar får ni gärna dela med er :)

Nu återstår bara att planera hur jag ska ta mig till Manhattan och hem. Kanske kan få skjuts ... får kolla upp hur tågen går och vart man hamnar! Sen är det självklart klänningen, nyårsklänningen är väldigt viktig. Men jag har redan lite funderingar i huvudet, ska bara hitta en passande affär att shoppa lite i!
Kommentarer
Postat av: rå coolt !!!!!!

2011-11-22 @ 10:30:18
Postat av: signe

Rå coolt !!!!!!

2011-11-22 @ 10:31:36
Postat av: Maria

haha ... ja, det ska bli rå häftigt faktiskt :D

2011-11-24 @ 03:29:07


Namn.
kom ihåg mig?

E-post. (publiceras ej)

Bloggadress.

Skriv något kul här !!

Trackback
RSS 2.0